Bezoeker registratie –en beheersystemen

Wij bieden een complete set aan registratie – en beheersystemen voor het beveiligen en het produceren van ID-kaarten. Bij ons vindt u de hardware en software die nodig is voor een uitgebreide registratie van bezoeker en het beheren hiervan. Onze medewerkers helpen u graag verder om de juiste keuzes te maken.

Veelzijdig bezoekersregistratie – en beheersysteem

Wij bieden een systeem voor iedere toepassing en invulling. Enkele van de meest gebruikte oplossingen van onze klanten zijn:

  • Mogelijkheid om bezoekers vooraf te registreren
  • Verschillende bezoekersbadges
  • Bezoeker check-in’s en check-out’s
  • Evenement registratie
  • Intuïtieve badge ontwerper
  • Diverse rapporten

Een veelvoud aan opties

Laat u vrijblijvend informeren naar de verschillende mogelijkheden. Onze experts voor u klaar.

Onze check-in en check-out’ bevat mogelijkheden zoals:

  • In- en uitchecken met een barcode
  • In- en uitchecken met een vingerafdruk
  • In- en uitchecken met een RFID kaart

Aanvullende opties waarvoor u kunt kiezen zijn onder meer

  • Bezoeker geschiedenis, inclusief oude foto’s
  • Creëren van evenementen
  • Segmenteren van uw bezoekers
  • Mogelijkheid om het in- en uitcheckbeleid zelf in te stellen

En nog vele andere opties

Ontdek meer over OmniCard

Door het contactformulier in te vullen of OmniCard te bellen op 0172-520540, zet u de eerste stap naar het verkrijgen van meer autoriteit in uw bezoeker registratie – en beheersysteem. Wij gaan, als ID-kaartbedrijf, verder daar waar andere stoppen OmniCard informeert u graag over de uitgebreide opties en mogelijkheden.

Scroll to top