category-banner

CardExchange Cloud

Ons nieuwe CardExchange® Cloud is een evolutie van onze kaartprint- en kaartmanagement softwareoplossingen, een product dat is ontwikkeld met meer dan 20 jaar ervaring van de teams van CardExchange® Solutions en OmniCard. Met trots presenteren wij dan ook onze geheel opnieuw ontwikkelde CardExchange® Cloud ID management oplossing. Deze geheel nieuwe SaaS-oplossing kan worden gebruikt onafhankelijk van besturingssystemen, onafhankelijk van apparaten. Een oplossing ideaal voor gebruik binnen het onderwijs, overheid, gezondheidszorg en retail-toepassingen. CardExchange® Cloud helpt u met het beheren van personen, hun kaarthouderprofielen en meerdere mediatypen, inclusief fysieke en digitale / virtuele kaarten. Door het managen van de levenscyclus, kaartgeschiedenis en de kaartstatus heeft u volledige controle heeft over elk ID voor elke persoon binnen uw organisatie. Met behulp van een selfserviceportal kunnen houders van een kaart hun eigen foto uploaden, persoonsgegevens bijwerken en hun de status van hun ID beheren door bijvoorbeeld verloren kaarten te melden zodat deze worden geblokeerd, vervolgens een nieuwe kaart of ID aan te vragen maar ook om nieuwe kaarten of een ID te activeren. API integratie wordt geboden middels bestaande koppelingen met back-office systemen of kunnen op maat worden geconfigureerd waarmee CardExchange® Cloud het middelpunt van uw organisatie voor het managen van al uw ID's.

There are no products listed under this category.

mini-banner

Mini Banner

Lorem ipsum dolor sit amet, consec teturadipiscing elit. Nulla sollicitudin.

CTA Line of Text
Scroll to top